Polityka prywatności

Polityka prywatności jest realizowana zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”).

Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe, jest Skandia Construction Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Stanów Zjednoczonych 65 lok. 1
Dane kontaktowe w sprawie przetwarzania danych osobowych
W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych prosimy skontaktować się z Administratorem:

  • mailowo przykład@przyjład
  • telefonicznie 22 100 XXXX wew, xx
  • pisemnie Skandia Construction Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Stanów Zjednoczonych 65 lok. 1

Źródło pozyskania danych osobowych
Państwa dane osobowe otrzymaliśmy:

  • od Państwa w momencie skorzystania przez Państwa z formularza zapytania na naszej stronie internetowej,
  • od Państwa w momencie zawarcia z nami umowy na realizację usług,
  • od naszych zaufanych partnerów np. portale internetowe z ofertami nieruchomości, współpracujące z nami biura nieruchomości
  • z ogólnodostępnych źródeł np. publiczne rejestry ewidencji działalności gospodarczej lub rejestr KRS

Cel przetwarzania danych, podstawa prawna oraz prawnie uzasadnione interesy
Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu:

  • zawarcia i wykonania umowy łączącej Państwa z nami – ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO),
  • marketingu bezpośredniego usług, w tym prowadzeniu analiz obejmujących profilowanie (tj. korzystanie z danych osobowych do tworzenia Państwa profilu, zwłaszcza pod kątem usług, którymi mogą być Państwo zainteresowani) – ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust 1 lit f RODO), którym jest możliwość realizacji marketingu bezpośredniego,
  • badania preferencji odnośnie zapotrzebowania na usługi w zakresie naszego przedmiotu działalności – ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust 1 lit f RODO), którym jest możliwość ustalenia katalogu usług dla Państwa interesujących,
  • ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, związanymi z zawartą z Państwem umową lub z przetwarzaniem Państwa danych osobowych – ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust 1 lit f RODO), którym jest możliwość ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami,
  • spełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych wynikających z prawa Unii lub prawa polskiego – ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia wymogów prawnych, którym podlegamy (art. 6 ust. 1 lit. C RODO)

Kategorie odbiorców danych   
Odbiorcami Państwa danych osobowych są podmioty z następujących kategorii:

  • zaufane biura nieruchomości, z którymi współpracujemy,
  • świadczące usługi:
    • księgowe, prawne, notarialne,
    • finansowe, bankowe, ubezpieczeniowe,
    • informatyczne np. w zakresie prowadzenia strony internetowej i dostępu do systemu wspomagającego zarzadzanie biurem nieruchomości,
    • windykacyjne,
    • obsługi telefonicznej i elektronicznej,
    • marketingowe,
  • instytucje upoważnione na podstawie przepisów prawa np. sądy i organy państwowe

Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy

Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe przechowywane będą w celu:

  • wykonania umowy – do momentu jej rozwiązania lub wygaśnięcia,
  • ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy lub roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych albo do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • marketingu bezpośredniego usług – do momentu rozwiązania lub wygaśnięcia umowy albo do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • badania preferencji odnośnie do zapotrzebowania na usługi – do momentu rozwiązania lub wygaśnięcia umowy albo do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • wypełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych – do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikających z przepisów prawa.

Przysługujące Państwu prawa
Mają Państwo prawo:

  • dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania, uzupełniani), ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia,
  • do przenoszenia danych osobowych, które nam Państwo dostarczyli oraz mają Państwo prawo przesłać te dane innemu administratorowi. Jeżeli jest to technicznie możliwe mają Państwo prawo żądać, aby dane osobowe zostały przesłane bezpośrednio przez nas innemu administratorowi,
  • do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza RODO.

Prawo do wycofania zgody
W przypadkach, w których przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a zatem w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia takiej zgody w dowolnym momencie.
Po otrzymaniu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych przestaniemy przetwarzać Państwa dane w celu lub w celach, co do których wycofali Państwo zgodę, chyba, że wykażemy istnieją prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec Państwa interesów, praw, wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Informacja o wymogu lub dobrowolności podania danych
Podanie danych osobowych było/jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania umowy.

Polityka cookies
Strona MARKIDIMYPRZYKLAD.pl używa plików cookies (tzw. ciasteczka) i przechowuje je na Państwa urządzeniu końcowym np. komputerze, smartfonie, a następnie uzyskuje dostęp do informacji zawartych w tych plikach w następujących celach:

  • prawidłowego działania serwisu, a zwłaszcza utrzymania sesji po logowaniu,
  • dostosowania oferowanych usług do Państwa preferencji,
  • zapamiętania Państwa indywidualnych preferencji,
  • marketingowych,
  • statystycznych,
  • analitycznych.

Korzystając ze strony MARKIDIMYPRZYKLAD.p akceptują Państwo wykorzystanie plików cookies.